פרויקטים
כאן לא תמצאו אתרים דומים, כל אתר יחיד ומיוחד.
אני נגלל
טל שבו-פזיותרפיה
האתגר: איך יוצרים אתר שמשלב מקצועיות ורוגע? איך מעבירים את האשיות המיוחדת של טל שהיא פיזיותרפיסטית רצינית ומקצועית מצד אחד, ועדינה וחייכנית מצד שני?
הפתרון: יצרנו מיתוג חדש שכלל לוגו עם פרפר המסמל את החופש שבתנועה, בחרנו צבעים רכים וצורות עגולות. עיצבנו אתר מקצועי אך גם רגוע ושליו, שמדגיש את האיזון המיוחד בטיפול של טל.
בלה רוס – ספא, סאונה ובריכות
האתגר: איך יוצרים תחושת רוגע ושלווה כבר מהכניסה לדף הנחיתה? איך מוודאים שהמבקרים יקבלו את חוויית הספא עוד לפני שהגיעו למקום?
הפתרון:יצרנו דף נחיתה מרשים שמשלב מיתוג עם לוגו מאויר של עלה המבטא את עולם הריפוי והספא, יחד עם פונט אנגלי יוקרתי. שילבנו צבעים המשדרים יוקרה ורוגע, ותמונות מקצועיות המעבירות את החוויה של המקום. חוויית הגלילה מאפשרת למבקרים להרגיש את השלווה והפינוק שהספא מציע עוד לפני שהם מגיעים לשם.
ראשית – עיצוב שמלות כלה
האתגר: איך מעבירים תחושת אלגנטיות וכפריות בשמלות כלה? איך יוצרים מרחב אינטימי ומרגיע שבו הכלות יוכלו למצוא את השמלה המושלמת?
הפתרון: עיצבנו לוגו שמשלב את העדינות והייחודיות שבשמלות, עם צבעים עדינים ורכים כדי להעביר את התחושה של העסק. בנינו אתר שמשמש כאתר תדמית + קטלוג בעיצוב נקי, שמזמין את הכלות להכיר את הקולקציה באווירה מרגיעה ונעימה.
בייבילוקס – טקסטיל לתינוקות
האתגר: איך מעבירים תחושת יוקרה ובטיחות לצד רוך ועדינות של מוצרים לתינוקות? איך מעבירים את תחושת הבדים הרכים והנעימים והעיצוב המיוחד של המוצרים?
הפתרון: יצרנו לוגו עדין בצבעים רכים, עם פונט אנגלי המשלב יוקרה. בחרנו צבעים שמעבירים תחושת ביטחון ורוך. בנינו אתר קטלוגי שמציג את העבודות הקודמות להשראה, ומאפשר ללקוחות להכיר את סגנון המותג ואת המוצרים לפני תהליך העיצוב האישי.
פרגולד – פרגולות לבית או לעסק.
האתגר: איך מעבירים תחושת יוקרה ושלמות בפרגולות ובחללים חיצוניים? איך משדרים ללקוחות את השילוב בין נוחות יומיומית ואווירת נופש?
הפתרון: יצרנו לוגו ייחודי שמשלב אלמנטים המדמים פרגולה והמשכנו את הקו העיצובי בכל הפרויקט. בחרנו צבעים שמשדרים יוקרה וחמימות, ומזכירים צבע הפרגולות. האתר מציג את כל סוגי הפרגולות והחללים החיצוניים בתמונות איכותיות, יחד עם תיאורים מדויקים והסברים על בחירת כל סוג פרגולה.